Szturm Sobieskiego. Alkohole, które powalają z nóg !

Sobieski jest najpopularniejszą polską wódką na świecie.

Wedlug ostatniego raportu „Millionaires 2010″, magazynu branżowego Drinks International większą sprzedaż zanotowało tylko osiem marek o zasięgu globalnym. Sobieski został także, obok whisky Label 5, liderem zestawienia międzynarodowych marek alkoholi, których sprzedaż rośnie najszybciej. Ten status wódka grupy Belvedere zawdzięcza m.in. kampanii z udziałem Bruca Willisa. Między innymi, ale nie tylko. Do sukcesu marki przyłożył się również świetny projekt opakowania. No i może jeszcze wyjątkowa jakość samego trunku?…

 

Rynek alkoholowy jest ciężką branżą do podbicia – jak widać generał Sobieski i tym razem sobie poradził.

Przyjrzyjmy się jak wyglądają butelki goszczące na stołach całego świata:

whisky Label5 – tradycyjna etykieta odwołująca się do typowych wzorów obwolut alkoholowych. Po męsku i wprost.

 

Jest też coś bardziej kobiecego. Kolejny lider – Absolut Vodka proponuje „Zmień każdą noc w szaloną zabawę karnawałową!

Niebanalne wzory i etykiety papierowe – LOVEJOY

i jeszcze oryginalniej – etykieta zawinięta na szyjce butelki!

albo w ogóle BEZ etykiety: „W świecie Absolutu nie przyklejamy nikomu etykietek</>” (kampania do walki z nietolerancją)

czarna grafika widoczna na wskroś butelki

metaliczne naklejki o wyrazistym kształcie i mocnym akcencie kolorystycznym

A więc jednak – dziadek miał rację! Kieliszeczek wódki lekiem na każdą dolegliwość. Butelka nawiązująca kształtem i etykietą do farmaceutycznych specyfików.

I na koniec butelki jak obiekty z Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Forma, kolory, minimalistyczna grafika. Aż żal coś tak pięknego pić…

Sprawdź jeszcze inne etykiety promocyjne i ozdobne opisane na naszym blogu!

 

(de) Translate: Angriff von Sobieski. Alkohole , die einen begeistern können!

 

Szturm Sobieskiego. Alkohole, które powalają z nóg !

Branżowy Blog EtykietyPiorunem.pl !