Etykiety zapałczane.

13 marca 2012

Design opakowań.

autor: ag

zyciowe_rady_z_etykiet_zapalczanych_12
Etykiety zapałczane są świetnym przykładem na to jak dobrze wykorzystać niewielką przestrzeń graficzną - jasny przekaz, czytelna forma i atrakcyjna oprawa graficzna! W czasach PRL, przekaz ten był wiadomy. Etykiety stanowiły często jedno z narzędzi agitacji i propagandy społeczno – politycznej lub gospodarczej. I tak, wszyscy dzielnie "Szukalismy stonki ziemniaczanej" i "Zbieralismy makulaturę".  Nie wiem...

Etykieta? Jaka etykieta? O projektowaniu etykiet przeźroczystych.

9 marca 2012

Bez kategorii, Design opakowań., Etykietowanie, Etykiety na alkohol, etykiety na farmaceutyki, Etykiety na kosmetyki, Etykiety na wino., Etykiety odlepne., Etykiety samoprzylepne., Funkcje etykiet., Informacje techniczne o etykietach., No label look., Projektowanie etykiet.

autor: ag

gray goose
Etykiety przeźroczyste  wykonane są na folii transparentnej i wyposażone odpowiednim klejem. Dzięki właściwie dobranej aplikacji, po naklejeniu etykieta staje się niewidoczna na opakowaniu. Podnosi to zdecydowanie walory samego produktu, obniżając przy tym koszt jego wytworzenia, czyli dotychczasowej metody nadruku na opakowaniach. Etykiety preźroczyste no label look są coraz powszechniej spotykane na wszelkiego rodzaju produktach -...

Etykiety z folii termokurczliwych.

24 lutego 2012

etykiety na farmaceutyki, Etykiety na kosmetyki, etykiety na suplementy diety, Etykiety promocyjne., Etykiety spożywcze., Funkcje etykiet., Informacje techniczne o etykietach., Nowości w branży.

autor: ag

angels_design_3
Eastman Chemical Company rozpoczęła niedawno produkcję nowej folii termokurczliwej.   Embrace High Yield (HY) poliester ma właściwości blokujące dostęp światła, dzięki czemu świetnie nadaje się na opakowania produktów o krótkoterminowej trwałości. Wysoka jakość i przyjemna w dotyku faktura folii termokurczliwej Embrace podnosi estetyczne walory opakowania i zapewnia odpowiednią prezentację produktu na półce.   Nowy materiał...

Etykiety z dodatkową zachętą.

18 lutego 2012

Design opakowań., Etykiety na kosmetyki, Etykiety odlepne., Etykiety promocyjne., Etykiety transparentne., Funkcje etykiet., Nowości w branży., Opakowania promocyjne., Projektowanie etykiet.

autor: ag

Etykiety dostarczają informacji o produkcie niezbędnych do podjęcia decyzji o kupnie.   Niektóre etykiety wspomagają skuteczność reklamy dając klientowi dodatkową zachętę do kupna - zawierając zniżkowe kupony i promocyjne oferty. Klienci chętniej sięgną po produkt, który oferuje jeszcze jakąś dodatkową wartość. Przykład opakowania past do ząbów Aquafresh dobrze obrazuje taki przypadek. Firma GlaxoSmithKline, znalazła świetne...