Walentynkowo znaczy romantycznie.

16 lutego 2012

Design opakowań., Etykiety na kosmetyki, Etykiety na wino., Etykiety samoprzylepne., Projektowanie etykiet.

autor: ag

      Walentynki co prawda już minęły, ale wszędzie jeszcze widać różowo opakowane produkty i etykiety zdobione w serca.   Romantyczne  święto to świetna okazja wzmożonej sprzedaży i dodatkowych zysków a także ciekawych rozwiązań projektowych. Przypatrzmy się kilku wybranym produktom i ich etykietom.   Torebki i pudełka zaprojektowane przez BVD dla szwedzkiej potęgi odzieżowej...

Mamy ten tupet!

8 lutego 2012

Bez kategorii

autor: ag

My to dopiero mamy tupet!   Co prawda jest to tylko żel pod prysznic o nazwie “Tupet” (Swagger) , ale zawsze... Mężczyzni lubią być postrzegani jako pełni pewności siebie faceci z charakterem, z tupetem. Teraz mogą sobie kupić trochę “tupetu” we flakoniku. I mieć nadzieję, że obiecana przez producenta żelu pewność siebie i buta pozostanie...

Jak zaprojektować etykietę dla limitowanej serii win?

3 lutego 2012

Design opakowań., Etykiety na wino., Funkcje etykiet., Projektowanie etykiet.

autor: ag

Odważni i śmiali - Bold & Brave Port - to nazwa wina z Australijskiego Bell River Estate.   Odwaga i śmiałość to również cechy  charakteryzujące zarówno nazwę studia projektowego które jest autorem tych etykiet (Bold Inc) oraz sposób w jaki podchodzą do każdego zadania projektowego. Przyjrzyjmy się ich interesującemu projektowi etykiety, która podkreśla specyficzny charakter...

Etykieta a budowanie marki.

26 stycznia 2012

Biznes., Etykiety promocyjne., Etykiety samoprzylepne., Funkcje etykiet., Opakowania promocyjne.

autor: ag

Etykieta produktu to ważne narzędzie reklamy produktu, ale również nieodłączny element wizerunku każdej firmy produkcyjnej.   Budowanie marki oraz tworzenie identyfikacji wizualnej stanowi bardzo istotny element w strategii marketingowej każdej firmy.   Jest wiele sposobów na wzmocnienie i utrwalenie wizerunku firmy za pomocą etykiet. Jednym z pomysłów jest zachęcenie klienta do wielokrotnego kupna naszego produktu...