Coraz popularniejsze etykiety otwórz – zamknij.

Etykiety „wyposażone” w klej umożliwiający wielokrotne ich używanie już dawno znalazły zastosowanie jako gadżet promocyjny, element ozdobny lub informacyjny opakowania bądź też „mechanizm” otwórz – zamknij.

 

Niestety do tej pory głównie sprawdzało się to w opakowaniach z branż kosmetycznej lub chemicznej – zauważa Iryna Ivanowa z amerykańskiego koncernu Fasson Avery Dennison. – To ograniczenie spowodowane było głównie, właściwościami klejów niespełniających odpowiednich norm bezpieczeństwa. Obecnie na rynku jest coraz więcej materiałów, które mają certyfikaty i mogą być stosowane w bezpośrednim kontakcie z żywnością.

 

(de) Translate: „ Öffnen-Schließen “– Etiketten immer populärer und beliebter

 

Coraz popularniejsze etykiety otwórz – zamknij

Branżowy Blog EtykietyPiorunem.pl !