Tylko dla mężczyzn.

Daleko już odeszliśmy od przysłowiowego mydła i wody w higienie męskiej. Wybór kosmetyków dla panów jest dziś bardzo rozległy i są to zarówno te podstawowe produkty, bez których już nie wyobrażamy sobie życia, jak choćby mydło czy pasta do zębów, jak i nieco mniej konieczne choć już też niezbędne, czyli wszelkie wody kolońskie i dezodoranty, aż po wiele specjalnych, o których istnieniu wielu z nas nie ma pojęcia.

 

 

Przyjmuję się też, że mężczyzna z reguły jest mniej zorientowany w świecie kosmetyków. To także prawda.

 

Kiedy mężczyzna nie ma pewności co do wyboru kosmetyków, lub jak sam się często przyznaje po prostu się na tym nie zna wybiera coś ładnego. On albo kobieta, która jest często osobą zaopatrującą go w kosmetyki. Wygląd opakowania i etykiety produktów kosmetycznych jest tu więc nie do przecenienia! Nie zapominajmy również, że podczas gdy mężczyźni są wzrokowcami, zmysł powonienia jest u kobiet jest dużo subtelniejszy i odgrywa dużą rolę w tym jak kobieta odbiera mężczyznę. Wiem, wiem… większość panów myśli, że to ich szerokie bary i błyskotliwa inteligencja tak oczarowywuje napotkane niewiasty… tymczasem cały sekret może tkwić w wodzie kolońskiej, której używają każdego ranka…

Kilka przykładów dobrze zaprojektowanych linii kosmetyków dla mężczyzn:

Minimalizm w użyciu kolorów i grafiki. Czarno srebrne opakowania, których głównym elementem dekoracyjnym są cyfry.

Opływowe, ergonomiczne kształty i odniesienia muzyczne w kolorowych opakowaniach kosmetyków dla mlodzieży

 

Elegancja czerni. Metaliczna etykietka, stylowane motyw roślinny. W zestawie oprócz kosmetyków znajduje się broszura informacyjna i kosmetyczka.

 

(de) Translate: Nur für Männer – Kosmetikprodukte

 

Tylko dla mężczyzn

Branżowy Blog EtykietyPiorunem.pl !