Jak zaprojektować etykietę? (porady w punktach)

Cudów nie ma. Dobra etykieta to taka, która sprzeda produkt.

 

 

Pierwsza rada jest więc taka: Stwórz coś, po co sam byś sięgnął w sklepie! Podjęcie decyzji o kupnie danej rzeczy – podobnie jak wiele innych decyzji życiowych + rozgrywa się na przeciągu zaledwie kilku sekund. Bum! Kolorowa buteleczka soku ląduje w koszyku. Bum! Jesteś żonaty. Czekaj, że jak? 😉

 

 

Dobry projekt graficzny potrafi w ułamku sekundy wywołać pożądany stan emocjonalny. Przekaz etykiety musi być zaskakujący a zarazem czytelny i przejrzysty dla odbiorcy.

 

 

 

Oto elementy projektowania etykiety:

1. POMYŚL czyli „The WOW! Factor”- oryginalny, ciekawy przekaz- projekt dostosowany do profilu produktu- projekt odpowiadający na zapotrzebowania konkretnej grupy docelowej

2. GRAFIKA – czyli jak zrobić coś ładnego- materiał etykiety– kształt- kolor- ilustracja lub zdjęcie- czcionka- wykończenie

3. ZAGADNIENIA TECHNICZNE czyli „Kto pyta – nie błądzi” – skontaktuj się z drukarnią zanim wyślesz gotowy projekt.- kolory w systemie CMYK- rozdzielczość- margines na spad- format oprogramowania- wybór czcionki

http://etykietypiorunem.pl/przygotowanie-plikow/

4.KOREKTA – albo pamiętaj co mówiła zawsze pani od matematyki: „sprawdź jeszcze raz czy nie ma błędów”Sprawdź dokładnie wszystkie elementy. Błędy ortograficzne w gotowej już etykiecie mogą dostarczyć ci wiele śmiechu… ale i podwójny rachunek do zapłacenia!

 

http://etykietypiorunem.pl/10-glownych-bledow-w-artworkach/
Więcej na każdy z wymienionych punktów wkrótce.

 

 

Jeżeli jednak nie czujesz się na siłach by stworzyć swoją etykietę na wysokim poziomie, proponujemy zwrócić się do fachowców w tej dziedzinie Polecamy ci współpracujące z nami studio projektowe HS’


(de) Translate Wie sollte man ein Etikett entwerfen? (Ratschläge in Punkten)

 

 

 

Jak zaprojektować etykietę? (porady w punktach)

Branżowy Blog EtykietyPiorunem.pl !