Jak zwrocić na siebie uwagę.

Zawsze chodzi o to aby zwrócić na siebie uwagę!

 
Zostać zauważonym, zapaść w pamięć, wywołać wrażenie. Oto cel reklamy. Odnosi się to również do projektowania produktu, projektu opakowania czy etykiety. Znaleźliśmy dla was kilka przykładów takich projektów opakowań. Torby na zakupy, które pewnie wygladają lepiej niż to co zawierają w środku!
 
Sami popatrzcie: Sklep z bielizną. Ta pani na pewno zwrócić uwagę szczególnie męską!
 
 
 
Panie natomiast przystaną na widok tej torby: Pełnoziarniste płatki śniadaniowe -każdy mężczyzna może  tak wyglądać! (o ile trzyma torbę cały czas przed sobą!)
 
 
Krata piwa!
 

 
I coś na ranek następnego dnia i wielkie “pragnienie” – Herbata Lipton
 

 
Specifik pomogający w walce z nawykiem obgryzania paznokci. (!)
 

 
Sklep z biżuterią.
 
 
 
Wyciągnij rękę do dzieci autystycznych. Kampania zwracająca uwagę na Autyzm Dziecięcy.
 

 
Podaj rękę. Np. orangutanowi. Greenpeace.
 

 
Oddawaj krew. Teraz całkiem serio – krew ratuje życie. Jeśli możesz, pomóż.
 

 

Jak zwrocić na siebie uwagę

Branżowy Blog EtykietyPiorunem.pl !