Czy wygląd produktu wpływa na wartość Twojej firmy?

Zastanawiam się często jak to możliwe że przedsiębiorcy wydający krocie na nowe liniie produkcyjne, hale, magazyny zlecają wymyślanie wyglądu ich produktu zdolnemu absolwentowi gimnazjum płynnie obsługującemu CorelDraw?

 

Kluczowym elementem, oprócz wielkości sprzedaży, renotwności jest też pozycjonowanie danej marki. Może to są moje chłopskie przemyślenia i wielu speniężonych już przedsiębiorców uśmieje się z tych wynurzeń, ale nie wierzę że wygląd produktu nie wpływa na wartość firmy jako całości. Wielu producentów powie że produkują dla masowego odbiorcy, a nie jakiegoś tam bliżej niesprecyzowanego premium (które tym się wyróżnia że generalnie nie za wiele tego towaru da się sprzedać). Przecież każdy z nas, bez względu na zasobność portfela zasługuje na poczucie że produkt który kupujemy jest „Premium” Przecież sprzedaż waszego produktu nie wzrośnie jeżeli projekt etykiety będzie sugerował że to zupełny chłam!

 

Szanowni klienci! Dysponujemy super technologią – umożliwiającą doskonałą jakość wydruku! Spórzcie na przykład tutaj! Obiecujemy że będziemy was motywować do poprawiania wygląd waszych produktów, nawet jeżeli sami o to na razie nie macie czasu zadbać !

 

Mamy już na koncie kilka takich sukcesów i może kiedyś odważę się pokazać projekty niektórych znanych marek, przed i po spotkaniu z Etykietypiorunem… Dołożymy wszelkich starań abyście szybko zostali mulitmilionerami !

 

 

(de) Translate: Wird der Wert Deiner Firma vom Aussehen des Produktes beeinflusst?

 

Czy wygląd produktu wpływa na wartość Twojej firmy?

Branżowy Blog EtykietyPiorunem.pl !