Cuda świąteczne od firmy Starbucks.

 

Święta w Starbucks to nowe zimowe elementy graficzne na czerwonych kubkach i innych produktach oraz eleganckie błyszczące opakownia na kawę.

 

Ale to nie wszystko. W tym roku Amerykański oddział Starbucks uruchamia pierwszą dużą mobilną kampanię wykorzystującą rzeczywistość rozszerzoną. Po zeskanowaniu telefonem smart phone świątecznego kubka Starbucks, pojawia się zabawna animacja w wykonaniu postaci z grafiki świątecznego produktu. Aplikacja jest interaktywna – w rodzaju nieskomplikowanej gry gdzie po kliknięciu na postać, uruchamia się dodatkowa animacja . Dla klientów którzy znajdą wszystkie pięć postaci czeka dodatkowa, specjalna nagroda. (nie wiem jak się to dzieje, ale ja do tej pory tylko natrafiam na kubki z liskiem…) Aplikacja umożliwia również dzielenie się ze znajomymi animacjami poprzez portale społecznościowe oraz wysyłanie świątecznych e-kartek. Celem kampanii, wg słów Alexandry Wheeler, dyrektora od marketingu firmy Starbucks, jest “zachwycenie” klienta i sprawienie kupującym świątecznej “niespodzianki”.

 

Czy niedługo możemy spodziewać się aplikacji która będzie odczytywać wskaźnik na naszych kubkach dający znać barmance Starbuck’a że potrzebujemy dolewki…?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuda świąteczne od firmy Starbucks.

Branżowy Blog EtykietyPiorunem.pl !