Szczytny cel, świetny pomysł projektowy.

Różowe opakowanie na bułki, które wygląda zupełnie jak… gorset!

 

Zabawne, a może nawet odrobinę frywolne torby są dziełem studia Envision zrealizownym na zlecenie firmy Kohlberg, największego producenta pieczywa w Danii. Potraktowany  z pełnym wyczucia humorem pomysł na opakowanie nie tylko podnosi sprzedaż produktu ale również wpływa na rozszerzenie świadomości społecznej o raku piersi! Część przychodów ze sprzedaży bułek Rugbrødsboller jest bowiem donowana na rzecz Duńskiej Organizacji do Walki z Rakiem Piersi.

 

Przypomina mi się tu inna zabawna inicjatywa – “Feel Your Boobies” (“Dotykaj piersi”, choć tak naprawdę medycznie brzmiace słowo “piersi”nie oddaje żartownego charakteru wyrażenia „boobies”… język polski nie posiada jednak takich zabawnych i pozytywnych w zabarwieniu określeń części ciała… jak “boob”… a szkoda). Fundacja ta zachęca do regularnych badań piersi. Popatrzcie sami na slogany reklamowe użyte w tej kampanii: “Are you Doing It?” (“A Czy Ty To Robisz?”) oraz “Check Out Who Is Doing It” (“Sprawdź Kto To Robi”). Dobre?

 

Akcje takie jak  “Feel Your Boobies” czy opakowania w kształcie gorsetu na pieczywo nadają rozgłosu ideii walki z rakiem piersi a poprzez swój pozytywny wydźwięk i hasła wykorzytujące grę słów, promują nadzieję – na przekór czarnym statystykom.

 

Zachęcają do zabawy i przy okazji – do pomocy w zbiórce funduszy na walkę z rakiem.

 

Szczytny cel, świetny pomysł projektowy

Branżowy Blog EtykietyPiorunem.pl !