luksusowy krem

Aby Ci to jeszcze bardziej ułatwić, proponujemy prosty patent. Najdroższe wódki są zwykle sprzedawane w satynowanych butelkach, Bardzo ciekawy i przyciągający wzrok efekt daje przeźroczyste okienko.

 
 
Nie dość, że sama satynowana butelka wygląda szlachetnie, to dodanie do projektu  miejsca gdzie powierzchnia jest całkowicie przeźroczysta (zwykle widać tu elementy grafiki z tylnej części opakowania) daje niesamowity trójwymiarowy efekt.  Takie opakowania z pełną grafiką są niestety super drogie. Nasz pomysł polega na tym że kupujesz od dostawcy jednorodnie satynowaną butelkę,  naklejasz z przodu przeźroczystą polipropylenową etykietę z dowolnym nadrukiem – która po naklejeniu powoduje że pod nią szkło jest przeźroczyste. Jeżeli po przeciwnej stronie butelki umieścisz podobną etykietę z nadrukiem od wewnątrz, dostaniesz ten sam efekt za znacznie mniej pieniążków.
 
 
Sprytne prawda ?

 
(de) Translate: Guckst du zu oft in die Flasche rein?

 

Etykiety – luksusowy krem

Branżowy Blog EtykietyPiorunem.pl !